Finančné dáta, komunikácia s klientom, slovenské a medzinárodné zákazky. To všetko ťa u nás čaká. Posilni náš tím účtovného poradenstva a budeš mať príležitosť prispieť k riešeniu komplexných účtovných problémov našich klientov a byť zodpovedný za prípravu potrebných údajov a dokumentácie pre zostavenie účtovných závierok. Pri práci na našom oddelení budeš v každodennom kontakte s našimi manažérmi ako aj s profesionálmi z iných oddelení, ktorí ťa budú viesť a odovzdajú ti svoje know how. Našim cieľom je inšpirovať a rozvíjať tvoj potenciál.

Čo Ťa u nás čaká:

  • spracovanie a vyhodnotenie (najmä) číselných dát od klientov tak, aby boli v súlade s účtovnými predpismi,
  • zostavovanie účtovných závierok podľa slovenských účtovných predpisov a IFRS,
  • preklad účtovnej závierky a poznámok do anglického jazyka,
  • každodenná komunikácia s klientami aj v anglickom jazyku,
  • pomoc pri príprave odborných stanovísk a pri implementácii individuálnych IFRS štandardov,
  • možnosť pracovať na projektoch týkajúcich sa nastavení procesov finančného výkazníctva,
  • spolupráca pri príprave interných ako aj externých školení pre slovenské účtovné predpisy aj IFRS,
  • spolupráca pri príprave ponúk a kontraktov.

Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:

  • prax v účtovníctve/audite – 3 roky resp. prax so zostavovaním účtovných závierok,
  • skúsenosť s IFRS výhodou,
  • magisterský alebo inžiniersky titul,
  • anglický jazyk – pokročilý (B2 a vyššie),
  • balíček MS office – pokročilý,
  • presvedčenie, že sa to dá,
  • schopnosť vidieť v dátach to, čo iní nevidia,
  • chuť učiť sa a zodpovedný prístup ku práci.

Čo ti vieme ponúknuť my:

  • kariérny rozvoj s možnosťou každoročného povýšenia a platového rastu,
  • po dohode možnosť práce z domu,
  • finančnú podporu na zvýšenie kvalifikácie (ACCA),
  • možnosť zúčastniť sa zahraničných stáží,
  • 2 dni voľna navyše + 2 dni na CSR aktivity,
  • príležitosť byť súčasťou CSR projektov (Cyber4Kids,Green Initiative,volunteering),
  • firemné podujatia – večierky, teamuildingy, športové a kultúrne podujatia,
  • Wellbeing Program,
  • MultiSport kartu,
  • notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
  • finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu.

Ďalšie informácie:

  • Miesto výkonu práce: Dvořákovo nábrežie 10, 81102 Bratislava
  • Typ pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer
  • Typ zmluvného vzťahu: plný/čiastočný úväzok
  • Dĺžka pracovného pomeru: doba určitá
  • Mzda: od 1 700 eur btt.(v závisloti od skúseností)
  • Termín nástupu: ihneď

Maš záujem u nás pracovať?

Zisti viac na nasiludia.sk a dohodni si pohovor. Kontaktovať nás môžeš aj na hr@kpmg.sk.

O spoločnosti

Spoločnosť KPMG pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991. Za ten čas sme si vybudovali rozsiahlu sieť klientov, medzi ktorých patria malé a stredne veľké slovenské spoločnosti, korporácie, organizácie štátnej a verejnej správy a súkromní investori zo všetkých hlavných priemyselných odvetví. Dnes máme na Slovensku viac ako 300 zamestnancov, ktorí poskytujú široký rozsah profesionálnych služieb v oblasti auditu, daní, právnych služieb a poradenstva. Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.

Porozprávajme sa o tvojich možnostiach

Leona Baranová Talent Acquisition Specialist

Leona zastrešuje výber absolventov pre Audit a tiež pre oddelenie Daní a Poradenstva.

Poslať životopis

Poslať životopis

    *
    *
    *
    *

    * Povinné polia formulára

    Sme KPMG

    30 rokov

    skúseností
    na slovenskom trhu

    300 +

    zamestnancov
    v 2 pobočkách
    na Slovensku

    33 rokov

    priemerný vek

    120 rokov

    bohatej histórie

    227 000

    zamestnancov
    v 146 krajinách sveta

    56 % vs 44 %

    žien vs. mužov